wtorek, 24 lipca 2012

Rozdział 1 - Zaproszenie

Rozdział 1

Siemka! Jestem Vanessa. Vanessa Berkin lub Neysi. Zawsze byłam szarą myszką i trzymałam się na boku. Pewnego dnia zaczęłam brać narkotyki.
Dlaczego? Może z samotności po przeprowadzce. Moja mama kompletnie straciła rozum dla swojego nowego partnera. Zaczęła mnie nie zauważać, aż
w końcu stałam się tylko dodatkiem lub piątym kołem u wozu. Niestety raz mnie przyłapali i trafiłam do ośrodka dla trudnej młodzieży. Zabrali nam
komórki i wszystkie niebezpieczne przedmioty. Dzwonić mozemy dwa razy w tygodniu, ale musimy to ustalić z dyrektorem. Pokoje są po lewej stronie.
Na górze chłopcy, na dole dziewczyny. Po prawej jest budynek z salami i biblioteką. Dzieli to boisko na dworze. Z początku nie wyglądało to fajnie,
ale da się przezwyczaić. Zaprzyjaźniłam się z Noemi i Grace. Mam pokój z Noemi. Moim kumplem jest także Patrick. Często nazywam go swoim braciszkiem.
W szkole mamy tylko dwóch nauczycieli , z każdym po trzy godziny dziennie, i z dwudziestu ochroniarzy. teraz była przerwa na lunch. Stałam w kolejce
z tacą tuż za Noemi.
- Dzisiaj kurczak, mizeria i ziemniaki! -Pisnęła szczęśwliwa odwracająć się do mnie.
- Wreszcie coś normlanego -Usmiechnęłam się. Zazwyczaj dawali nam jakieś paćki, zupy z wody itd.. ale ostatnio ośrodek dostał zlecenie gotowania lepszych dań.
Może dzisiaj się najem. Pulna kucharka z serdecznym uśmiechem na twarzy nałożyła mi porcje i podała sok pomarańczowy. Podeszłam do stolika gdzie siedzieli już
Noemi, Grace, Matt i Patrick. Matt jest chłopakiem blondynki.
- Słuchajcie. Thomas urządza dzisiaj imrezę i jesteście zaproszeni. -Powiedział pakując sobie ziemniaka do ust. Thomas to jeden z przystojnych chłopaków
w tym ośrodku i były Amiry. Mojego wroga.
- To świetnie! Myślę, że uda mi się przemycić z zewnątrz pare paczek papierosów i kilka butelek piwa. -Powiedziała Grace zdejmując słuchawki z uszu.
- Dobra a kiedy i gdzie?  -Zapytałam spoglądając ukradkiem na Thomasa. Właśnie zapraszał Laure-przyjaciółke Amiry.
- Jutro w naszym pokoju.
Wziełam do ust kawałek kurczaka i muszę przyznać, że nie był taki zły.

Po trzech godzinach męczarni u pana Flousa który straszie przynudza, położyłam się w swoim pokoju na łóżku. Zaraz także przyszła w skowronkach Noemi.
- Cudownie, namiętnie i dziko? -Zaśmiałam się.
- Co? A no taaak. -Usmiechnęła się i usiadła na swoim łóżku na przeciwko. -Słuchaj Grace udało się zdobyć dwa laptopy, w tym jeden dla nas. Można wejść na facebooka!
- Za ile będzie tu?
- Za 3, 2, 1 -W tym momencie drzwi się otworzyły i weszła nasza przyjaciółka z urządzeniem zakazanym.
- To jak dziewczyny? Chodź trochę świata poza tymi kratami przemyciłam.
Włączyła laptopa i zaczeła sprawdzać stronę plotkarską. Bliźniaczki olsen, przeszły operację plastyczną, aby można było je odróżniać, Johny Depp szykuje się
do wystąpienia w nowym filmie itd...
- Dobra, nuda. Chcesz Neysi wejść na face?
- Jasne. -Wzięłam na łóżko laptopa i zalogowałam się.
- Widzę, że mój były znalazł sobie nową.. -Powiedziałam i artystycznie przewróciłam oczami.
- Może i nową, ale to moja przyjaciółka z dzieciństwa, z którą się pokłóciłam i od 10 lat nie widziałam.. -Niemal wrzasnęła Grace.

Lekcje następnego dnia minęły mi o dziwo bardzo szybko. Cały czas myślałam co założyć na imprezę, albo o moim byłym, który jeszcze nie dawno chciał do mnie wrócić.
Phi! Fajne kłamstwa. Wolałabym nie być zraniona po raz kolejny bo zdolna jestem teraz do wszystkiego! Przez dwa miesiące musiałam wyrzucić wszystkie ostre chodź trochę
przedmioty. Nawet nóż miałam plastikowy, a napoje kupowałam tylko w butelkach plastikowych. Taaa powróżmy na ziemię. A konkretniej do mojego i Noemi pokoju w ośrodku.
Stałam z otwartą szafą i walącymi się na moich nogach ubraniami.
- Noemi co ja mam założyć?
- Hmm nie wiem, może to? -Powiedziała podnosząc z ziemi krótkie spodenki i bluzkę do pępka.
- Dzięki jesteś kochana! Sama bym tego raczej nie zauważyła! -Powiedziałam ściskając mocno blondynkę. -A ty co zakładasz?
- Czarną bokserkę i czerwone, krótkie spodenki.
Przebrałyśmy się i teraz pozostało nam czekanie na Grace.
- Może poszła już na imprezę bo jest tam potrzebna aby odstawić papierosy i alkohol? -Powiedziałam. Po chwili namysłu Noemi przytaknęła i poszłyśmy do pokoju Thomasa.

Strój Van na imprezę.
<tak ma kolczyk w pępku>











_______________________

Uhh udało się :D Jest i pierwszy rozdział. Wiem, że jak na razie nic się nie działo, ale imprezę wole opisać w 2 rozdziale i będzie ciekawie ! Komentujcie co myślicie i jeżeli chcecie być informowali o rozdziałach podajcie adres swojego bloga a teraz cześć! 

18 komentarzy:

  1. świetnie napisane ;)
    masz talent ;p

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się zaczyna.
    dotrwałam do końca i czekam na drugi rozdział.
    już nie moge się doczekać.
    P.S jestem z zapytaja. mogłabyś wejść na mojego bloga i zagłosować u góry w ankiecie na emiliaaane? http://sennierealny.blogspot.com/2012/07/wakacyjne-kino-letnie-przeceny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. opowiadania o zakładzie poprawczym jeszcze nie czytałam. tak mi się zdaje, że będzie fajne. ;D
    zapraszam do mnie http://mrokprzeznaczenia.blogspot.com/
    też zaczynam kolejny blog i dodałam dopiero pierwszy rozdział. Napisz co o nim sądzisz. Aaa no i dodam cię chętnie do obserwowanych. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi razdział proszę jak najszybciej:) Super opowiadanie:)
    Zapraszam na http://itsmylife-myblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobało mi się :) Opowiadania o takiej tematyce, a mianowicie o zakładzie poprawczym, jeszcze nie czytałam. Czytałam twoje poprzednie blogi i są super, więc ten na pewno też :P Patty_nie_smutaj_XD z zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju;*
    To jest zajebiste;)
    Chcem aby Van była z Thomasem;*
    Oby tak dalej i dawaj NN;-D

    Zapraszam do mnie;
    http://darcyopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem , czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale świetnie piszesz, informuj mnie o pojawianiu się nowych rozdziałów : 3

    http://eye-asian-teen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i świetne opowiadanie , dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo . Zapraszam tutaj : http://styleissecret.blogspot.com ;3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosiłaś, żebym poinformowała o kolejnym rozdziale, więc muszę chyba coś sprostować.

    Przeczytałaś Rozdział 6 z 8, z mojego poprzedniego opowiadania.
    Teraz jestem w trakcie Rozdziału 4, opowiadania pt. "Szczęście w pigułce", jeśli jesteś zainteresowana, to właśnie je polecam czytać.

    A jak chcesz ten 7 rozdział, to jest. Potem i następny, kolejny, aż dojdziesz do nowego tekstu. ;)) Wejdź w archiwum, maj, jak mniemam.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie zamierzam usunąć tamto opowiadanie, żeby nie było porozumień.
      Więc jeśli jesteś zainteresowana, czytaj to nowe opowiadanie. ;)

      marsz-mendelsona.blogspot.com/

      Przepraszam, teraz nie mam czasu, później na pewno przeczyatam i skomentuję Twój tekst.

      Usuń
  10. Świetne opowiaadanie .! Czekam na dalszą częśc ;* Zapraszam na mojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sie ciesze, ze akcja rozgrywa sie w osrodku. Swietnie piszesz, a co do nastepnego rozdzialu to nie moge sie doczekac tej imprezy. Fajnie by bylo, gdybys przedstawila ten swiat dokladniej, jesli chodzi o narkomanie itd. Ale mysle, ze wiesz co napisac, a widac ze umiesz to robic ;)

    zapraszam do mnie:
    www.kiyami-tenshi.blogspot.com
    blog poswiecony moim wewnetrznym przezyciom i pewnej walce, ktora odbywam, mam nadzieje, ze zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam Cię poinformować o nowym rozdziale, więc to robię. xd http://mrokprzeznaczenia.blogspot.com/
    przy okazji jeszcze raz przeczytałam twój pierwszy rozdział i stwierdzam, że nadal mi się podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie się zapowiada : )
    zapraszam do mnie www.calm-isnald.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie się blog zapowiada. ;D
    osrodek dla trudnej mlodziezy. bardzo ciekawy temat. :D bede czytac.
    p.s. jak byś mogła to informuj mnie o nowych notkach. moje gg 42362778

    OdpowiedzUsuń
  16. wow zajebiste.
    czytam następne części :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział świetny ;D Zapowiada się naprawdę ciekawie ;D Przechodzę do kolejnego rozdziału ;)
    Pozdrawiam ! ;***

    [ http://angels--versus--demons.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń